לא רק בירושלים • הורים באלעד השביתו את הלימודים: "הגנה על חיי ילדינו"

דוד לזר No Comments on לא רק בירושלים • הורים באלעד השביתו את הלימודים: "הגנה על חיי ילדינו"
21:31
30.04.24
אבי מימרן No Comments on אלמוג בוקר: "מנהיגות צריכה לקבל החלטה לכאן או לכאן"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות המצב הביטחוני – עיריית ירושלים הודיעה אמש כי גם היום אותם המוסדות ששבתו אמש – ימשיכו וישבתו גם היום, וזאת עד לאחר שהממשלה תעניק תוספת תקציב עבור אבטחה מוגברת למוסדות החינוך.

אבל לא רק בירושלים. אמש הודיעו הורי מוסדות 'שירת שרה' ו'תורת חסד' בניהולו של משה שטיין בעיר אלעד, על השבתת הלימודים היום ועד להודעה חדשה, זאת בעקבות העובדה שלימודי ילדיהם עדיין מתקיימים במבנה שבנייתו טרם הושלמה, ובמקום מסתובבים פועלים ערבים – דבר שמסכן את חיי הילדים.

לטענת ההורים, "בעבר הובטח על ידי ההנהלה כי בשל עבודתם היומיומית של הפועלים הערבים במבני בתי הספר תתוגבר משמעותית האבטחה ולא יהיו פועלים במבנה בזמן הלימודים".

"מעדויות שונות של ילדים והורים אנו למדים כי הדבר לא מיושם במלואו", סיפרו ההורים, "מידי יום ישנה הימצאות פועלים "רק לשניה" פה ושם, האבטחה בחלקה היא הצגה להורים כמו היום שמתברר כי שני מאבטחים עזבו לאחר שאחרון ההורים הלך, כניסה אחורית פרוצה ולא מאובטחת והכי גרוע המצאות פועלים עם כלי עבודה למיניהם בגג בית הספר".

ההורים הסבירו כי "יש להבין, למפגע שמחליט לבצע פיגוע דקירה דרושים לא יותר ממספר שניות בודדות לבצע את זממו חלילה, ובאווירה השוררת בארץ ובהפקרות השוררת בבית הספר, העלינו דרישה חד משמעית להפסיק מיידית את כל העבודות בכל המתחם בזמן הלימודים כי הסידור של הפרדת מתחם העבודות ממתחם הלימודים פשוט לא עובד. גם כשיש 3 מאבטחים".

"עד לרגע זה טרם קיבלנו תשובה וגם נסיונות להשיג את הנהלת בית הספר לא צלחו בלשון המעטה ולכן בלית ברירה אנו קוראים לכל ההורים שבטחונם וחייהם של ילדיהם יקרים להם, לא לשלוח את ילדיהם לבית הספר עד להודעה חדשה".

"כבר לא מדובר פה במלחמה על מבנה או נוחיות, מדובר פה בהגנה על חייהם של ילדינו. נקווה שההנהלה תתעשת ותבין את המצב ותפיק לקחים בהתאם", אמרו ההורים.



0 תגובות